.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیدا و پنهان اعتماد 5 شنبه


? غرفه کيهان آرام است؛ ايرنا به نقل از مسوولان روزنامه کيهان خبر اعتراض به غرفه اين روزنامه در نمايشگاه مطبوعات را تکذيب کرد. سايت هاي خبري گزارش داده بودند بازديدکنندگان غرفه کيهان در دو روز گذشته انتقادهاي زيادي به عملکرد اين روزنامه داشتند و در دفتر يادبود اين روزنامه شعارها و نظرات اعتراضي خود را منعکس کرده اند.

? کابينه يازدهم از الان چيده شده؛ در حالي که تنها چند ماه از تشکيل دولت دهم مي گذرد، کامران باقري لنکراني وزير سابق بهداشت از آماده شدن فهرست کابينه دولت يازدهم توسط برخي نامزدهاي احتمالي خبر داد. شفاف نوشت او با بيان اينکه دور يازدهم انتخابات رياست جمهوري از پيچيده ترين دوران انتخابات خواهد بود، گفته چهار پنج نفر آماده کانديداتوري هستند و حتي کابينه خود را هم آماده کرده اند. او پيش بيني کرده در ماه هاي پاياني ممکن است تصميمات مديريت اجرايي کشور به خوبي پيگيري و اجرا نشود.

? دفاع ايرنا از واردات سيگار مارلبرو؛ ايرنا در گزارشي مفصل از صهيونيستي خواندن شرکت فيليپ موريس توليدکننده سيگار مارلبرو انتقاد کرده و خبر داده عده يي از قاچاقچيان به اصطلاح يقه سفيد، اعم از عناصر صاحب مسووليت يا برخي چهره هاي سياسي، در عملياتي پيش دستانه به تحرکات ناشيانه يي پرداخته اند تا برخي افراد صاحب نقش در طرح مبارزه با قاچاق را بدنام و مرعوب کنند. اين خبرگزاري نزديک به دولت احمدي نژاد ندادن امتياز واردات مارلبرو را به شرکت «انتظار ايرانيان» باعث رشد قاچاق اين سيگار و ضرر 500 ميليارد توماني دولت اعلام کرده است. ايرنا همچنين استفاده از تصاوير چندش آور روي پاکت هاي سيگار را باعث رشد قاچاق دانسته است. شنيده مي شود اين خبر بدون اطلاع دبير اقتصادي اين خبرگزاري روي سايت قرار گرفته تا زمينه برکناري سيدمحمود ابطحي از دخانيات را فراهم کند.

? يک نامه به رئيس دانشگاه شريف؛ شنيديم بيش از دو هزار و 500 نفر از دانشجويان دانشگاه شريف با امضاي نامه يي به سهراب پور رئيس اين دانشگاه خواستار تجديدنظر در احکام محروميت از تحصيل و ممنوع الورودي دانشجويان اين دانشگاه که در تجمع هفت مهر شرکت داشتند، شدند. تاکنون براي شش نفر از دانشجويان اين دانشگاه احکام کميته انضباطي صادر شده است.

? کاهش حکم بوتيمار؛ حکم «هيوا بوتيمار» در دادگاه تجديدنظر به هشت سال حبس تعزيري کاهش يافت. صالح نيکبخت وکيل وي خبر داد دادگاه تجديدنظر بوتيمار را از اتهام تبليغ عليه نظام تبرئه کرده و با توجه به عدم سوءپيشينه و وضعيت خاص او حکم 11 سال حبس را به هشت سال تقليل داد.

? درخواست پدر حسين درخشان از صادق لاريجاني؛ پدر حسين درخشان از وبلاگ نويسان شناخته شده که از يک سال قبل در پي بازگشت به ايران در بازداشت به سر مي برد، در نامه يي به صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه، خواستار تعيين وضعيت فرزند خود شده است. در بخشي از اين نامه آمده است؛ يک سال از بازداشت فرزند من حسين درخشان گذشته است. در تمام ماه ها، روزها و ساعت هاي سپري شده، اميد من، همسرم و خانواده ام به اين بوده که در پناه احکام شريعت و سايه رافت قضاوت اسلامي، به مساله حسين چنان که شايسته است، رسيدگي شود. در ادامه آمده است؛ در طول اين مدت فرزند ما تنها دو ملاقات کوتاه چند دقيقه يي با ما داشته. تصور بفرماييد براي هر شش ماه فقط چند دقيقه،


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.